Wczytuję dane...
Gwarancja: 2 lata
Realizacja zamówienia: 1 dni
EAN: 8434446888762

ORBEA ROWER SZOSOWY ORCA M30 2022

Orbea Orca to wybór dla kolarzy, którzy wymagają najlżejszego roweru z najlepszym połączeniem technologii i ergonomii.

To zawodnicy, którzy nie myślą o sobie jako o sprinterach, wspinaczach, a nawet startach w wyścigach, chcą roweru, który potrafi wszystko i pokonuje każdą trasę. To sportowcy, którzy szukają wiodącej technologii i stylu oraz cenią rower, który wyróżnia się na tle innych. Zawodowi sportowcy, weekendowi wojownicy, myśliwi Strava i kolarze rekreacyjni - wszyscy mają podobne aspiracje - kochamy rower tak samo jak styl życia.
Orbea Orca to spersonalizowany, nowoczesny i sprawny rower wyścigowy, który nakręca nas do jazdy dokładnie tak, jak lubimy.
Orca jest nie tylko synonimem zwycięstw w najbardziej wymagających wyścigach, ale również została doceniona w międzynarodowych mediach. Jest to Rower Roku we Francji; w Wielkiej Brytanii, spotkał się również z ogromnym uznaniem w innych krajach, takich jak Stany Zjednoczone, Hiszpania i Włochy.

 

Specyfikacja:

  • RAMA Orbea Orca carbon OMR Disc, konstrukcja skorupowa, HS 1,5", BB 386mm, kompatybilna z miernikiem mocy, tylna oś przelotowa 12x142mm, gwint M12x2 P1, hak kompatybilny ze zwalniaczem prędkości, wewnętrzne prowadzenie kabli, kompatybilny z EC/DC
  • WIDELEC Widelec karbonowy Orbea 2021, aluminiowa rura sterowa, główka ramy 1-1/8"
  • MECHANIZM KORBOWY Shimano 105 R7000 34x50t
  • STERY Acros Alloy 1-1/2” Wewnętrzne prowadzenie kabli
  • KIEROWNICA OC1 Szosa, wzniesienie 15mm, zasięg 70mm, spadek 125mm
  • MOSTEK OC1 31,8mm interfejs -6º
  • MANETKI Shimano ST-7020
  • HAMULCE Tarcza hydrauliczna Shimano R7070
  • KASETOWA Shimano 105 R7000 11-30t 11-Speed
  • PRZERZUTKA TYLNA Shimano 105 R7000 GS
  • PRZERZUTKA PRZEDNIA: Shimano 105 R7000
  • ŁAŃCUCH KMC X11-EL
  • KOŁA Koło Orbea: Piasty shimano, obrecze stozek 25mm
  • OPONY Vittoria rubino pro graphene, zwijana 700x25c
  • SZTYCA OC2 Carbon 27,2 Przesunięcie 20
  • SIODŁO Fizik Aliante R5
  • ZATYCZKI KIEROWNICY Orbea Eva
  • OŚ PRZEDNIEGO KOŁA Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Solid
  • OŚ TYLNA Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Solid
  • owijka Supacaz prizma
  • Pedały time xpresso 2 + bloki
  • koszyk na bidon Supacaz alu light black

    Technologie zastosowane w modelach ORCA

GEOMETRIA I ERGONOMIA

Geometria Orca Racing rodziła się przez ponad 100 lat projektowania rowerów szosowych i stanowi idealną równowagę między responsywnością a stabilnością. Pozycja jest agresywna, aby zmaksymalizować aerodynamikę i wydajność ciała. Obsługa jest precyzyjna i intuicyjna. Kąty i wymiary są rozważane w różnych rozmiarach, aby z każdym naciśnięciem pedału przenosić więcej mocy na drogę, a większa moc oznacza większą prędkość.

ORBEA MONOCOQUE CARBON

OMR CARBON (1030 g dla rozmiaru 53)

Ramy OMR dodają włókna o wysokim module i wysokiej wytrzymałości do standardowego, aby poprawić stosunek sztywności do masy. Formowanie pęcherza za pomocą form EPS i poliuretanowych wkładek główki i suportu zapobiega marszczeniu się i niezgodności w krytycznych strefach, pozwalając na użycie mniejszej ilości carbonu przy zachowaniu wytrzymałości.

LEKKOŚĆ

Zoptymalizowane układy i mniejsza liczba elementów ramy zmniejszają wagę. Optymalne zagęszczenie carbonu pozwala nam zużywać mniej materiału.

SZTYWNOŚĆ 95-105 NM

Pojedyncze jednolite struktury są lepiej zoptymalizowane pod kątem odporności na ugięcia. Struktury węglowe są tak dostrojone, aby zapewnić maksymalną sztywność bez zwiększania wagi. Zdecydowana większość obciążeń skrętnych i bocznych jest przenoszona przez dolną część ramy. Rura czołowa, dolna rura i dolne rury widełek są odporne na skręcanie i przenoszą moc na tylne koło. Nie ma co do tego wątpliwości, odporność na zginanie w dolnej części ramy przekłada się bezpośrednio na większą ilość watów na koło i wrażenie, że przenoszenie mocy jest natychmiastowe.

WIDELEC FREEFLOW

Widelce aerodynamiczne są zwykle zaprojektowane tak, aby zachowywały się jak rury ramy aerodynamicznej - zoptymalizowane pod kątem ruchu kierunkowego przez wiatr. Jednak obrót szprych do przodu oraz dzisiejsze szersze obręcze i opony zbliżające się zza widelca (pod prąd wiatru, gdy koło się obraca) tworzą strefę wysokiego ciśnienia / dużego oporu.

ŁATWA DO PRZYSTOSOWANIA ERGONOMIA

W jaki sposób ergonomia może pomóc Ci pokonywać więcej kilometrów? W przeciwieństwie do pozycji wyścigowej, która koncentruje się na aerodynamice, pozycja wytrzymałościowa sprawia, że rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i zwiększa wytrzymałość. Krótszy kokpit i wyższa kierownica maksymalizują komfort kierowcy - a większy komfort oznacza dłuższe i szybsze przejażdżki.
KIEROWNICA OC RISE

To proste i eleganckie, ergonomiczne rozwiązanie podnosi szczyty i spadki tradycyjnej kierownicy, dzięki czemu szyja i ramiona mogą się bardziej zrelaksować, skupiając się na lepszej jeździe. Zwiększ wytrzymałość dzięki pozycji, która poprawia komfort.

INTEGRACJA Nowy standard w branży
ICR PLUS

Wewnętrzne prowadzenie linek jest starannie prowadzone wzdłuż najlepszej ścieżki pod mostkiem i przez główkę ramy, bez tarcia i grzechotania, i jest zoptymalizowane zarówno dla tradycyjnych, jak i elektronicznych systemów zmiany biegów. Opatentowane elementy dystansowe sterów zapewniają płynny przepływ powietrza i łatwą regulację. Cała linia szosowa Orbea oferuje to czyste rozwiązanie ze zintegrowanymi wspornikami OC i osłonami kabli.
MOSTEK I MOCOWANIE NA KOMPUTER
Mostki OC2 i OC1 nowej Orca są lekkie i sztywne dzięki ponadwymiarowej konstrukcji. Kanał kablowy pod prowadnicami pod mostkiem do przekładek sterów, wspornik OC2 dodaje osłonę linki dostosowaną do rozmiaru.

Mostek jest kompatybilny ze zintegrowanym uchwytem komputera. Podłącz komputer lub zdejmij uchwyt, aby uzyskać wyjątkowo czysty wygląd.

UKRYTY ZACISK

Zacisk sztycy Orca jest płynnie zintegrowany z ramą, co zmniejsza prawdopodobieństwo zanieczyszczenia i poprawia aerodynamikę. Oczywiście też wygląda świetnie. To tylko jeden z drobnych szczegółów, które sprawiają, że Orca jest nowoczesna i piękna.

ROZMIAR OPON - 32C OMX / 35C OMR

Współcześni kolarze szosowi odkryli zalety większych opon - szersza opona napompowana niższym ciśnieniem może zmniejszyć opór, a dodatkowa objętość powietrza dramatycznie zwiększa komfort i przyczepność, podobnie jak zawieszenie.

 

WZROST ( CM )

WZROST ( IN )

ROZMIAR

155-160

61.1"-63.0"

47

160-166

63.0"-65.4"

49

167-172

65.7"-67.7"

51

173-179

68.1"-70.5"

53

180-185

70.9"-72.8"

55

186-191

73.2"-75.2"

57

192-207

75.6"-81.5"

60

* Przybliżone wymiary