Wczytuję dane...
Regulamin

Sklep rowerowy Goodbike.com.pl Monika Martyka, z siedziba firmy Borzęcin 453, 32-825 Borzęcin. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 869-195-70-28

  1. Sklep rowerowy Goodbike.com.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet oraz stacjonarnie i realizuje zamówienia w oparciu o zgłoszenia dokonane przy pomocy formularza (systemu) zamówień dostępnego na stronach www.goodbike.com.pl,telefonicznie lub meilowo.
  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie goodbike.com.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia (e-mailem lub telefonicznie ) i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie zamówienia).
  4. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto, na każdy zakupiony towar wystawiany jest paragon lub na życzenie faktura VAT.
  5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  6. Zamówienia złożone do godziny 13:00 w dzień roboczy realizowane są i wysyłane tego samego dnia.
  7. Płatność za zamówienia realizowana jest w następujący sposób: 
  • Za pobraniem - gotówką kurierowi/poczcie polskiej lub przy odbiorze towaru w siedzibie firmy
  • Przelewem - zamówienie realizowane jest w dniu zaksięgowania przelewu na rachunku firmowym sklepu
  • Raty - Za pośrednictwem firmy Żagiel - szczegółowe informacje znajdują się w dziale raty
  1. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub tradycyjnie pocztą polską. Koszty dostawy zaprezentowane zostały w dziale" Warunki dostawy"
  2. W przypadku złożenia zamówienia przekraczającego kwotę 4 000 PLN sklep Goodbike.com.pl zastrzega sobie prawo wstrzymania realizacji zamówienia do momentu dokonania przez Klienta przedpłaty (zaliczki) w wysokości wartości zamówienia lub jej części.
  3. Większość towarów znajduje się w magazynie sklepu Goodbike.com.pl . Zamówione towary o różnym czasie realizacji wysyłane są po skompletowaniu całości zamówienia. W przypadku zmiany lub wydłużenia czasu realizacji zamówienia, klient zostaje poinformowany o opóźnieniu w dostawie. W takiej sytuacji może zgodzić się na nowy termin dostarczenia przesyłki lub odstąpić od umowy. Składając zamówienie należy pamiętać, że: termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
  4. Czas dostawy: przesyłki dostarczane są poprzez firmę kurierską na następny dzień roboczy po wysyłce. 
  5. Czas dostawy: przesyłki dostarczane są poprzez pocztę polską 1-5 dni po wysyłce. (w 99% przypadkow jest to tylko 1dzien)
  6. Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
  7. Zgodnie z zapisami "Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", Klient ma prawo w ciągu 10 dni bez podania przyczyny zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie i odesłać go na adres firmy. Towar winien być dostarczony w oryginalnym opakowaniu, w stanie niezmienionym i nieposiadającym śladów użytkowania. Koszty związane z wysyłką towaru, pakowaniem oraz nadaniem przekazu pieniężnego (gdy Klient nie posiada rachunku bankowego) ponosi klient. Oświadczenie o odstąpienie od umowy musi być dokonane w formie pisemnej (powinno zawierać dane teleadresowe klienta oraz nr konta bankowego na które mamy przelać środki).
  8. Zamówienia klientów, którzy nie udzielają odpowiedzi na pytania pracowników sklepu (telefonicznie lub korespondencja elektroniczna) przez okres 10 dni, będą uznawane za nieważne oraz usuwane z bazy zamówień.  

REKLAMACJA

  1. W przypadku wykrycia wadliwości produktu, klient zobowiązany jest do telefonicznego skontaktowania się z pracownikami sklepu Goodbike.com.pl, a następnie złożenia pisma reklamacyjnego w formie elektronicznej (e-mail) lub tradycyjnej; pismo powinno zawierać:
  • dane klienta (imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz nr telefonu),
  • datę zakupu towaru
  • kopię dokumentu zakupu (paragon lub faktura)
  • opis nieprawidłowości/wadliwości towaru

Kopia lub oryginał wyżej wymienionego pisma koniecznie musi zostać wysłana wraz z reklamowanym towarem, w przeciwnym wypadku reklamacja nie będzie rozpatrywana. W każdym przypadku klient odsyła towar na swój koszt na adres naszego sklepu (lub dystrybutora) za pośrednictwem Poczty Polskiej (standard lub priorytet bez dodatkowych usług).

  1. Nieprawidłowości czy niezgodności związane z zamówieniem należy zgłosić w terminie 3 dni od momentu otrzymania przesyłki z towarem.
  2. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia opakowania przesyłki, w przypadku uszkodzenia opakowania należy otworzyć przesyłkę w obecności kuriera, który powinien spisać protokół na podstawie, którego będzie rozpatrywana reklamacja. Klient powinien poinformować sklep o zaistniałej sytuacji. W przypadku zaniechania wyżej opisanych działań sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe w transporcie.
  3. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy kradzieży w transporcie.
  4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni, w tym czasie sklep zobowiązuje się poinformować klienta o uznaniu, bądź odrzuceniu roszczenia reklamacyjnego. Jeżeli w tym terminie klient nie otrzyma takiej informacji, reklamację traktuje się jako uznaną. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony do 14 dni.
  5. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Goodbike.com.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.