loadingimg

Wczytuję dane...
Znajdujesz się w: Strona główna
»
»

Amortyzowane

powrót do poprzedniej strony
Wyprzedaż

Rama- FUZZ NS Bbike+ vivid r2c (2014)

średnia: 5.0  ocen: 1

Realizacja zamówienia: 1 dni

Waga produktu: 5 kg

Gwarancja: 2 lata

KUP TERAZ!
Cena:4334,01 PLN
5098,84 PLN
  • Opis produktu

rear wheel travel: short CS: 199mm (7.8”) / long CS: 205mm (8.0”)
AL6061-T6 + AL6066-T6 custom formed and butted tubes
smooth ‘double pass’ welding in all critical areas
weight (w/o shock): ~3.65kg
rear shock: 240x76mm (9.5x3.0”)
internal or external cable guide option
head tube: tapered 1.5 ZS (56mm ID/44mm ID), 115mm (4.5”) stack height, headset included with frame
fits forks with standard 1-1/8” or tapered 1.5 - 1-1/8” steer tubes
rear hub 157x12mm, rear axle included with frame
IS-2000 disc brake mount
BB: standard mtb english 1.37x24tpi, 83mm wide, ISCG-05 mounts
rear derailleur: removable hanger included
front derailleur:

Fuzz jest prawdziwą zjazdową maszyną zbudowaną do konkurowania z najlepszymi. Jest nowoczesnym sprzętem do szeroko pojętych zastosowań grawitacyjnych. Przez cały sezon 2013 nasz specjalnie na ten cel stworzony team R&D łącznie ze znanym ze swojego okrucieństwa dla sprzętu Szczękim -  intensywnie testował  nową ramę. Dosiadał ją również freerider #1 na świecie – Sam Pilgrim kręcąc na nim whipy i flipy.

Dzięki regulowanej długości tylnego trójkąta rower można ustawić na krótko w taki sposób, aby był bardziej zwinny na krętych trasach lub na długo, aby osiągnąć lepszą stabilność jazdy przy większych prędkościach. Zawieszenie ma miękką i czułą charakterystykę jednocześnie dając łatwość w odrywaniu się od ziemi. System o idealnej krzywej progresji oparty na Horst link’u przejeżdża płynnie przez największe nierówności jednocześnie utwardzając się stopniowo przy końcu skoku. Nie występują tu również nieporządane w rowerach zjazdowych zjawiska takie jak blokowanie zawieszenia przy zaciśniętym tylnym hamulcu lub zapadanie się i bujanie podczas przyspieszania. Fuzz posiada nowoczesną geometrię – płaski kąt główki, krótki tył i obszerny przedni trójkąt. 

Tak jak wszystkie produkty NS Bikes, Fuzz został stworzony tak aby dać maksimum satysfakcji w każdych warunkach. Jest niezawodny, prosty w ustawieniach i gotowy do ostrej jazdy prosto ze sklepowej półki!

 

GEOMETRIA z widelcem o wys: 565mm (RockShox Boxxer 200mm):

  • Długość górnej rury: S:521mm (20.5") M: 544mm (21.4"), L: 567mm (22.3")
  • Długość górnej rury(mierzona poziomo) S: 595mm (23.4") M: 620mm (24.4"), L: 640mm (25.2")
  • Reach: S: 405mm (15.9”), M: 430mm (16.9”), L: 450mm (17.7”)
  • Długość tylnego trójkąta (CS): 420-438mm (16.5"-17.2")
  • Długość rury podsiodłowej: S: 399mm (15.7"), M: 399mm (15.7"), L: 420mm (16.5")
  • Kąt główki:  63.5°  
  • Kąt rury podsiodłowej: 72°
  • Wysokość suportu: +10mm (0.4”)
  • Rozstaw osi:  S: 1173mm / 1188mm (46.2”-46.8”),  M: 1198mm / 1213mm (47.2”-47.8”), L: 1218mm / 1233mm (47.9”-48.5”))

 

GEOMETRIA z widelcem o wys: 565mm (RockShox Boxxer 200mm):

  • Długość górnej rury: S:521mm (20.5") M: 544mm (21.4"), L: 567mm (22.3")
  • Długość górnej rury(mierzona poziomo) S: 595mm (23.4") M: 620mm (24.4"), L: 640mm (25.2")
  • Reach: S: 405mm (15.9”), M: 430mm (16.9”), L: 450mm (17.7”)
  • Długość tylnego trójkąta (CS): 420-438mm (16.5"-17.2")
  • Długość rury podsiodłowej: S: 399mm (15.7"), M: 399mm (15.7"), L: 420mm (16.5")
  • Kąt główki:  63.5°  
  • Kąt rury podsiodłowej: 72°
  • Wysokość suportu: +10mm (0.4”)
  • Rozstaw osi:  S: 1173mm / 1188mm (46.2”-46.8”),  M: 1198mm / 1213mm (47.2”-47.8”), L: 1218mm / 1233mm (47.9”-48.5”))

SPECYFIKACJA RAMY:

  • skok zawieszenia: krótkie ustawienie tylnego trójkąta 199mm (7,8") / długie ustawienie tylnego trójkąta 205mm (8")
  • zaprojektowane przez NS"a rurki AL6061-T6 + AL6066-T6
  • dokładne podwójne spawy w krytycznych miejscach
  • waga(bez dampera): ~3.65kg
  • damper: 240x76mm (9.5x3.0”),  sprężyna 400x30
  • opcja wewnętrznego i zewnętrznego prowadzenie kabli
  • głowka ramy: tapered 1.5 ZS (56mm ID/44mm ID), 115mm (4.5”) wysokości, stery w komplecie
  • współpracuje z widelcami o standardowej rurze sterowej 1-1/8” oraz tapered 1.5 - 1-1/8”
  • standard tylnej piasty 157x12mm, ośka w komplecie
  • mocowanie hamulca tarczowego IS-2000
  • standard środka suportu: mtb english 1.37x24tpi, 83mm szerokości, mocowanie ISCG-05
  • tylna przerzutka: wymienny hak w komplecie
  • przednia przerzutka: niekompatybilna 
  • sztyca/zacisk: 30.9mm / zintegrowany zacisk
  • max szerokość opony: 26 x 2.6" ( 650B 2.5" możliwy do zastosowania przy długim ustawieniu CS)

 

Dostępny również z damperem:

  • Rock Shox Vivid R2C, sprężyna400x30